Panda's - Reisverslag uit Peking, China van fam Erkemey - WaarBenJij.nu Panda's - Reisverslag uit Peking, China van fam Erkemey - WaarBenJij.nu

Panda's

Blijf op de hoogte en volg fam Erkemey

25 Juli 2012 | China, Peking

Taxi's zijn een drama in Beijing, maar gelukkig hebben we de metro om de hoek. De taxichauffeurs vragen woekerprijzen en spreken met elkaar af niet te onderhandelen. Gisteren konden we uiteindelijk een taxi terug krijgen vanaf Pearlmarket voor 120 RMB. De metro kost 2RMB per persoon, ongeacht de afstand. Veel beter en sneller en koeler, lekkere airco!!

We gaan naar de dierentuin, panda's kijken! We reizen 4 haltes en we zijn er al. Grace is onze gids in de tuin en we zien 4 enorm luie panda's. We zijn Blijdorp gewend en vinden er verder niet heel veel aan. Wel leuke mensen ontmoet die met ons op de foto willen, dat doen we graag en we lachen gezellig mee.
Bij de giraffen konden de kinderen ze voeren, wat wel weer leuk was natuurlijk. Tot ze geen trek meer hadden, het was ook wel weer tijd om naar de Red Lantern terug te gaan.

's Avonds opnieuw de metro genomen tijdens de spits, wat een mensenmassa!! We moesten 2 keer overstappen, maar toen waren we er!!
We gingen naar een acrobatenshow en het was weer heel erg leuk en op momenten zelfs spectaculair. En ja hoor, we hebben weer een video gekocht, dus oma, je zit weer op de eerste rij!!
Kom maar gauw kijken, nog een paar dagen we zijn weer thuis.
Hoe leuk en prachtig het hier ook is en geweest is, vinden we het ook weer oke om naar huis te gaan.