Stadsmuur Xian - Reisverslag uit Peking, China van fam Erkemey - WaarBenJij.nu Stadsmuur Xian - Reisverslag uit Peking, China van fam Erkemey - WaarBenJij.nu

Stadsmuur Xian

Blijf op de hoogte en volg fam Erkemey

22 Juli 2012 | China, Peking

Het is vandaag zondag, ik schrijf alweer vanuit mijn geheugen want in het echt zitten we al in Beijing en gaan we vannacht naar huis....

Maar goed, het is zondagochtend, tijd om weer iets van ons wensenlijstje te gaan doen!! We gaan fietsen over de stadsmuur van Xian. We vertrekken naar de zuidpoort daarboven kunnen we fietsen huren. Ed en Mike op de tandem, de meiden en ik elk op een eigen fiets.
Even wennen aan de fiets en aan het wegdek en daar gaan we. Er is een lekker windje en we fietsen lekker door. Het is een heerlijk tochtje met mooie uitzichten. We genieten ervan, heerlijk relaxed en nog lekker rustig.

We maken er een sportief dagje van, 's middags werd een filmpje gekeken door mij, Ed en de kinderen gingen zwemmen.

's Avonds voor de 2e keer in hetzelfde restaurantje gegeten, het was weer heerlijk, maar we kregen niet alles wat we bestelden bij het afrekenen bleek dat het er gewoon niet was, gelukkig klopte het wel op de rekening, denken wij:-)